Blogia
yoli

empezando a aprender!

Nestes días, na asignatura de novas tecnoloxías, aprendimos a facer un blog. A nosa weblog persoal, donde vamos escribendo pouco a pouco( esta misma!). É unha especie de diario persoal, donde escribimos sentimentos, pensamentos, dudas...Todo o que queiramos.

Conseguimos, entre todos, escribir no foro. Ainda fai falta máis práctica, para min polo menos, pero vamos indo!!!

Como xa dixen nun comentario, estamos comezando a facer o traballo das TIC por grupos. O principio costoume algo para saber por donde comezar. O primeiro que fixen foi ir á biblioteca e pillar uns libritos que falaban sobre as TIC; a verdade é que me serviros de moita axuda! Logo tamén busquei por internet, e fixen o borrador correspondente. So anotei as cousas máis importantes, e que a min me parecian de axuda para empezar co traballo. Pronto saberemos se vamos ben encamiñados...

E sobre o de escribir aqui, algunhas veces estou inspirada e poido escribir algo longo, e outras, coma oxe, escribo un pedaciño de comentario...Quizás porrque estou na casa, que estou algo pachuchiña; pero intento conectarme cada vez que poido e expoñer as miñas ideas, o que se me pasa pola cabeza...

 STOP. continuará....

 

0 comentarios