Blogia
yoli

menudas semanas.....

menudas semanas.....

Desde MONDOÑEDO...

Pois aqui estou, coma unha nena con berrinche por non poder ir xogar ó parque... Menudas semaniñas que me están pasando, entre a cama e os médicos a miña casa xa parece un sanatorio. E ,menos mal , que non me veu visitar ese catarrazo que me amenaza tódalas primaveras!!!Desta vez chegoume con esa malvada gastroenteritis que che deixa o corpo sen sentido...

O único consuelo que me queda, é poder encender o ordenador todas as mañás, e poder volcar as miñas ideas neste blog.

Ainda que non poida cumplir coas miñas obligacións, e me esteña perdendo as novas clases que comezaron neste cuatrimestre, non me queda outra que poñerme as pilas tan rápido como me recupere!!! E, que ganas!!!!!!!A casa xa parece que se me queda pequena, e ver a cara de miña nai todos os días na miña habitación con ese vaso que ten burbullas...aih!E gustariame pensar en positivo, pero, por máis que o intento non dou...

O meu último encontro coa farmacia está próximo( e esperemos que sexa XA!)!!!

Sen máis, seguirei escribindo ata a miña total recuperación..Mentres tanto, esperemos que non me perda tantas cousas boas coma me estou imaxinando.

STOP. continuará...

 

1 comentario

Jordan Jumpman -

Great! It's really unique and beautiful! and soooo vintage. love it!